söndag 11 november 2012

Svar på frågor del 1



3 kommentarer:

  1. Hej igen!
    Vilken fin videoinläggspremiär! Som om du inte gjort annat :)
    Jag kom faktiskt på en till fråga; jag undrar om kiwisarna hör på dig att du är från Sverige, eller om du inte har någon "Swedish accent"?

    Vinkevink från ett novembermulet Sverige. Inte utan att jag blir alldeles paff av de vackra försommarbilderna du lägger ut. Sommaren känns avlägsen här ;)
    /J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack snälla du, var helt klart lite nervöst men jag blev varm i kläderna snabbare än jag trodde :) Nu till din fråga, jo jag har en accent - den blir jag nog aldrig av med tror jag. Fast enligt C så bryter jag inte alls lika mycket längre, och det är sällan eller aldrig som folk gissar att jag kommer från just sverige. Dock så hörs nog en svag brytning på vissa ord, och av nån anledning så blir min accent mycket tydligare om jag blir nervös!

      Radera
  2. Hej!
    Så skoj med svaren via video :) Det gjorde du riktigt bra!
    /Karin

    SvaraRadera